tiistai 21. huhtikuuta 2015

Laulua, kiirettä ja tulevaisuutta




Pitkästä aikaa, pitkästä aikaa kirjoittelen. Ei oikeastaan ole ollut kiireitä. Ei. Vapailla olen lukiosta. Ja näillä näkymin olen tuleva 2015 kevään ylioppilas. Ylioppilas lakkikin tuli ja sitä oonkin mallaillu miun päähän tuhansia kertoja! Hehee. 

Miulla oli koulun musadiplomin suorittamis konserttikin tuossa vähän aikaa sitten. En vielä palautetta ole saanut, mutta itse olin ihan tyytyväinen. Aiheena konsertissa oli musikaalit ja laitoin nyt tuohon yläpuolelle pari biisiä sieltä konsertista. 

Miulla ois Teatterikorkeakoulun toisen vaiheen pääsykokeet 4.5 ja oon ihan hermona. Jotenkin naiivina odotin, että siitä kolosvaiheeseen on helppo päästä. Silti yksi miun tuttu, joka on kokenut konkari haussa, sanoi ettei tunne kuin yhden joka ois sinne kolosvaiheeseen päässyt. Toisin sanoen, näin amatöörinäyttelijänä, haku päättyy siihen. 

Tulevaisuus pelottaa. Mie en tiiä. Hain nyt näyttelijän koulutukseen, luokanopettajaks, muusikoksi ja sosionomiksi. Silti mie en halua luokanopettajaksi. Pääsykokeen materiaalia hädintuskin oon lukenut. Muusikko ei oo se miun juttu myöskään eikä sosionomi. Ähh. Mie en tiiä mistään mitään.

Oon kokoajan haaveillut vloggailun aloittamisesta taas ja tällä kertaa tosissani. Silti olen laiska, enkä saa mitään aikaiseksi. Äh.

<3: Mari

2 kommenttia:

  1. Miks musta tuntuu, että oon kohta ainoa joka ei olis hommannu vielä valkolakkia yo-juhliin...

    Vlogia vaan pystyyn! Tulevaisuus pelottaa täälläkin, itellä hieman samantyylinen ala hakusessa... noo hakukertoja tulee ja menee, jokuhan sinnekin kouluun kuiteski pääsee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asiaa! :) ja kyl sen lakin ostoon on vielä aikaa! Ittelläni on tapana vaan kaikki hoitaa hyvissä ajoin = liian aikaisin

      Poista